رفع مشکل باز کردن مخاطبین در تلفن Android

بسیاری از کاربران مشکل عدم باز کردن برنامه contact را در تلفن Android گزارش کرده اند. در زیر مراحل رفع این مشکل را خواهید دید.

مخاطبین در تلفن Android باز نمی شوند

مخاطبین در تلفن Android باز نمی شوند

اگر نمی توانید مخاطبین را در تلفن Android باز کنید ، این مشکل می تواند به دلایل مختلف باشد ، از خراب شدن برنامه کش گرفته تا برنامه های شخص ثالث که عملکرد برنامه مخاطبین را مختل می کند.

1. تلفن خود را راه اندازی مجدد کنید

اولین روش عیب یابی توصیه شده برای اکثر مشکلات رایانه و تلفن های هوشمند ، راه اندازی مجدد دستگاه است.

تلفن Android خود را خاموش کنید ، 60 ثانیه صبر کنید و تلفن خود را راه اندازی مجدد کنید.

2. پاک کردن حافظه پنهان برنامه 

این مشکل می تواند به دلیل خرابی Cache در برنامه مخاطبین باشد.

1. به تنظیمات> برنامه ها> بروید و روی مخاطبین ضربه بزنید.

تنظیمات برنامه مخاطبین را باز کنید

2. در صفحه اطلاعات برنامه ، روی Storage ضربه بزنید.

گزینه تنظیمات ذخیره سازی برای برنامه مخاطبین

3. در صفحه بعد ، روی گزینه Clear Cache ضربه بزنید.

پس از این ، برنامه مخاطبین را باز کنید و ببینید آیا قادر به باز کردن مخاطبین هستید یا خیر.

3. مجوزهای مخاطبین برنامه را بررسی کنید

ممکن است برنامه مخاطبین مجوز دسترسی به مخاطبین را در تلفن شما نداشته باشد

1. به تنظیمات> برنامه ها> مخاطبین بروید.

2. در صفحه اطلاعات برنامه ، روی Permissions یا Permission Manager ضربه بزنید.

مجوز مدیر برنامه مخاطبین

3. در صفحه مجوزهای برنامه ، روی Contacts ضربه بزنید و در صفحه بعدی گزینه Allow را انتخاب کنید.

به برنامه مخاطبین اجازه دهید به مخاطبین در تلفن Android دسترسی پیدا کند

این اطمینان می دهد که برنامه مخاطبین دارای مجوز دسترسی به مخاطبین در تلفن Android شما است.

4. تنظیمات برگزیده برنامه را بازنشانی کنید

وقتی تنظیمات برگزیده برنامه را بازنشانی می کنید ، به تنظیمات پیش فرض برنامه باز می گردید.

1. به تنظیمات> برنامه ها بروید> روی نماد منوی 3 نقطه ضربه بزنید و در منوی کشویی گزینه Reset App Preferences را انتخاب کنید.

بازنشانی گزینه تنظیمات برگزیده برنامه در Android

2. در پنجره تأییدیه ، روی گزینه Reset ضربه بزنید.

5. دستگاه را در حالت ایمن راه اندازی کنید

هنگامی که تلفن خود را در حالت ایمن بوت می کنید ، همه برنامه های شخص ثالث غیرفعال می شوند و تنها ضروری ترین برنامه های پیش فرض مجاز به اجرا در تلفن Android شما هستند.

1. دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید ، تا زمانی که گزینه Power OFF را مشاهده کنید.

2. روی نماد Power OFF ضربه بزنید و نگه دارید تا گزینه Safe Mode ظاهر شود.

خاموش کردن تلفن Android

3. روی Safe Mode Prompt ضربه بزنید و صبورانه منتظر راه اندازی مجدد تلفن خود در Safe Mode باشید.

درخواست حالت ایمن در تلفن Android

با استفاده از تلفن Android خود در حالت ایمن ، ببینید آیا می توانید برنامه مخاطبین را باز کنید.

اگر می توانید در حالت ایمن به مخاطبین دسترسی پیدا کنید ، به احتمال زیاد مشکل به دلیل تداخل برنامه شخص ثالث با عملکرد برنامه مخاطبین در تلفن Android شما است.

مرحله بعدی شناسایی و حذف برنامه شخص ثالث است که باعث ایجاد مشکل در دستگاه شما می شود.

6. حذف برنامه شخص ثالث

می توانید با حذف آخرین برنامه ای که بر روی دستگاه خود نصب کرده اید ، حذف نصب را شروع کنید.

1. به تنظیمات> برنامه ها بروید> روی برنامه ای که می خواهید حذف نصب شود ضربه بزنید.

2. در صفحه اطلاعات برنامه ، روی گزینه Uninstall ضربه بزنید.

حذف نصب برنامه در تلفن Android

تلفن خود را مجدداً راه اندازی کنید و ببینید آیا مشکل اکنون برطرف شده است. اگر هنوز نمی توانید برنامه مخاطبین را باز کنید ، برنامه های شخص ثالث را حذف نصب کنید.

7. بازنشانی همه تنظیمات

1. به تنظیمات> مدیریت عمومی (یا سیستم) بروید> روی بازنشانی ضربه بزنید.

بازنشانی گزینه در تلفن Android

2. در صفحه بعد ، روی گزینه Reset All Settings ضربه بزنید.

8. تنظیم مجدد کارخانه

آخرین گزینه این است که تلفن خود را به تنظیمات پیش فرض کارخانه بازگردانید. با این کار همه برنامه ها ، عکس ها و داده ها از تلفن شما پاک می شود.

بنابراین ، قبل از انجام مراحل بازگشت به تنظیمات کارخانه ، حتما از اطلاعات خود پشتیبانی تهیه کنید.

1. به تنظیمات> مدیریت عمومی (یا سیستم)> بازنشانی بروید.

2. در صفحه بعد ، روی گزینه Factory Data Reset ضربه بزنید.

تنظیم مجدد کارخانه تلفن Android

3. در پنجره بازشو تأیید ، روی Reset to Confirm ضربه بزنید.

 

منبع

ممکن است شما دوست داشته باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.